lördag 20 mars 2010

Lördag!

Sitter här vid datorn igen och funderar på att man kanske skulle ta och göra sig iordning.. Mamma sov som sagt här inatt, mysigt men "onödigt" inte ens en liten sammandragning :-/ Jaja, den kommer väl när den är färdig, nu är det i alla fall inte så långt kvar. Har ju ändå varit gravid i 9 månader, så i det stora hela pratar vi ju om "en piss i Mississippi" (Jag vet, stavas säker inte så men ni fattar nog vad jag menar ;-)

Jag kunde inte hålla mig igår, köpte en liten mössa som en ev liten kille ska ha :-)
Det är 30 dagars öppet köp, så är det en liten flicka i magen får den lämnas tillbaka, ska väl ändå inte gå över en månad ;-) Det är faktiskt det enda som jag har köpt, allt det andra har man ju,(inte för att en mössa var viktig..men den var ju så fiiin) inte pojkkläder då men det får man ju ta sen i så fall, det blir mog inga problem :-) Har ju i alla fall ett "startkitt" med småsmå kläder, i unisex, det funkar det första..

Nej nu ska jag nog gå upp och försöka göra mig lite snygg.. M och I är på gymping och när de kommer tillbaka och har duschat tänkte vi åka till Överby, I behöver nya skor.. Hoppas ju att våren kanske är påväg :-)
Skriver säkert här sen och meddelar vad det bidde..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: