torsdag 26 augusti 2010

Ett snabbt hopkok av saker..

Japp, idag var jag och Sandran på Ikea. Tänk att det kan vara så roligt att springa runt där nere.. Fick handlat det som stod med på lista, och lite till ;-) Fick köpt det jag skulle till Viggos rum, det bidde jättefint! Ett annat köp som jag Älskar var nya påslakan till vår säng. Blå- och vitrandiga. Känns jättefräscht! (stavas de verkligen så??) Jaja. Fint blev det i alla fall :-)

Sen har vi ju ett ganska förfärligt badrum..Försökte "piffa" upp det genom att köpa nya draperier..Och det blev faktiskt också bra.. Någon gång i framtiden är det ju tänkt att vi ska göra badrummet på riktigt, bara det kvar av vår "lilla" renovering. Men det dröjer nog ett tag till. Vet inte hur vi vill ha det och sen är det ju en hel del pengar.. Inte för att det spelar så stor roll. Är det något vi har så är det ju det ;-) haha nejdå, men det finns ju roligare saker att lägga pengarna på.. Typ resa!!

Åh vad jag är sugen på det! Marcus mamma har en kusin som har en lägenhet i Turkiet. Vi hade tänk kolla med dom om vi kanske kunde få hyra den i vecka nu i höst. Det hade varit så gott! Men vi får se.. Annars planerar jag att vi ska åka till Thailand nästa vinter innan Viggo fyller 2. Det VILL jag VERKLIGEN!

Nej nu stundar Biggest loser..

KRAMEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: