fredag 27 augusti 2010

Slöfredag...

Idag är det en riktig slödag. Inte så mycket som händer, ganska skönt faktiskt, tycker tom jag.. Jag vill ju GÄRNA att det händer något annars. Det som står på schemat idag är en handling av mat.. Macke frågade nu när han skulle iväg en snabbis om han skulle handla på vägen hem? Jag sa att vi kunde ju ta det sen tillsamman..för NÅGOT MÅSTE jag ju göra ANNARS blir jag nog lite uttråkad :-)
Pappa var här en sväng på en kaffe. Brukar han göra på fredagsförmiddagarna, brukar inte ha så mycket jobb då. Det är mysigt! Och Ida Älskar det! Oj vad han får bekänna färg då morfar! Lek högt och lågt och överallt haha

Vad ska man äta ikväll då? Räkor hade ju varit såå gott, men de är väl fortfarande sviindyra!? Tacos kanske? Varför inte göra som alla andra på fredagar? haha

En annan riktigt tråkig sak är att nu är Mackes semester slut :-( Usch och fy!
Men jag ska verkligen inte klaga! Har haft nästan HELA sommaren.. Och han är ju VÄRLDENS bästa! Jag har haft sovmorgon HELA sommaren!! Det ni?

KRAMEN
PS. Jag tillägnar detta inlägg till VERSALERNA ;-) HAHA


ÄLSKAR denna bilden.. PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: