torsdag 16 september 2010

Kärlek!!

Tänk vad tiden går fort.. Ändå känns det som det alltid varit jag och Marcus..
5 år idag, behöver jag säga att de är de 5 bästa i mitt liv?? Du, Marcus ger mig så mycket Kärlek! Mer än jag någonsin kunde ana fanns.. Varje dag med dig är spännande, berikande, rolig men framförallt underbar! Det går inte en dag utan att jag känner mig som en prinsessa. På riktigt! Du frågade förut när vi stod och kramades hela familjen "kunde du ana allt detta för 5 år sen?" Och det kunde jag verkligen! Jag kände så fort vi träffades att du var mannen i mitt liv!! Kanske redan egentligen den kvällen utanför Carlia 18 ;-) Men det tog bara lite tid för mig att inse det..haha typ 8 år :-)
Men nu är jag fast och det känns SÅ GOTT!! För nu är du min för alltid och jag släpper dig aldrig!



Jag och min blivande..för ca 4 år sen..

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint skrivet!!

    16:e är ett bra datum verkar det som ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fint skrivet och underbart att ha det så i livet. Heja er! kram

    SvaraRadera

Kommentar: