tisdag 14 september 2010

Regn och röst (rusk) haha

Vilken väder! Fast lite mysigt är det faktiskt tycker jag.. Känns som man bara kan ligga inne och inte ha några måsten. eller ja, det finns ju en del tvätt och dammråttor..
Lämnade Ida på dagis vid 9 sen åt vi frukost och åkte ner till stan en snabbis. Vi passade på att förtidsrösta eftersom Macke jobbar på söndag och jag har då barnen själv. Är inte jättesugen på att ta med mig dom dit bort. Förra gången det var dags att rösta jobbade han också och då SPÖregande det, åt alla håll och jag hade ingen bil. Inte kul!! Men nu är det gjort. När vi kom hem somnade Viggo på 2 röda, innan vi ens hade hunnit lägga ner honom och han sover ännu 1,5 timma senare. Jag och Macke har slappat i soffan till "Här är ditt liv" och en kopp te. Om en stund ska jag åka och hämta lillskruttan och innan det lämna ett paket på Konsum med varor från H&M som inte var till min belåtenhet.. Sen blir det väl att äta middag och sen hade jag tänkt baka Hallongrottor :-) Sugen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: