måndag 4 oktober 2010

Igår fick jag äntligen sprungit! Oj det var läänge sen. Hoppas att jag kan få gång det igen. Det är ju trots allt inte så svårt, eller??!
Idag är det öppna förskolan som står på schemat. Hoppas att det är lagom med folk. Sist vi var där fanns det nästan ingen plats att ens sätta ner Viggo på!
Men jag gillar ändå bättre öppna ute i Herrestad. Jag att tycker framförallt att den är mysigare, inte så stort. (men då krävs det ju att det inte är överbelamrat med folk:-)
Men sen också för att jag tycker så himla mycket om "fröknarna". Som en sa, "dom kommer inte bara ihåg vad min flicka heter, dom kommer även ihåg vad hon tycker om att göra!" Och då har dom gaanska många att hålla reda på, men det gör dom! Så, all heder till dom =)
Och idag ska jag ta med mig Marie och Anna dit också =) Hoppas att de gillar det! Jag kan tänka mig att de har lite förväntningar på det, eftersom jag talat Ganska gott om det där ute =)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: