lördag 2 oktober 2010

Mmmmm

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och bara mysa. Har precis ätit lite kvällsmat och nu väntar godisskålen på mig. Har inte ätit en godis på 2! veckor. Och ni som känner mig vet att det är låång tid. Har ju lite problem med tänderna så jag bestämde mig för att "rena" min kropp på det där underbara sötsuget. Och ja. Känner nu att det kanske kan gå. Så, från och med nu så äts det bara godis en gång i vecka här. Oj, vad jag kommer att älska lördagar framöver =) Macke är på lite fest ikväll med laget. Han har längtat en del vet jag, så jag hoppas han har riktigt roligt! Själv var jag ute med jobbet igår på Buddys i Trollhättan. Det var jätteroligt! Vill inte låta skrytsam men... Jag spöade skiten ur dem! hihi
Hoppas ni har en mysig kväll! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: