måndag 18 oktober 2010

Vet inte var min skrivlust tog vägen.. men nu ska jag försöka.
Imorgon får jag mitt nya abonemang på mobilen. Oj vad här ska surfas. Så kul!
Annars händer det nog inte så mycket. Macka ska upp till Näl och fått träffat läkaren som opererade honom. Tycker nog han kunde gjort ett liite bättre jobb. Jag tror fasikinimej att han typ glömt en kniv eller pincett eller något.. Nu får han gärna bli bra! Stackars alla ensamstående mammor!! Hur gör dom?! Jaja. Jag ska verkligen inte klaga och tycka synd om mig själv. Han har verkligen haft ONT! (och ni vet ju hur killar är) hihi. Nej inte skoja om sånna här allvarliga saker som smärta. ;-)
Nej. Jag tycker faktiskt riktigt synd om honom. Mest för att det inte blev bra. Kanske aldrig blir ens. Förmodligen inte. Fan.

Idag var jag och barnen på Öppna med Fia och hennes goingar. Ganska mycket folk idag med tyvärr. Efter följde dom med oss hem på lite lunch och lek. Jättemysigt! Nu vet jag att Sofia läser här ibland men det är verkligen inte meningen att "fjäska" för henne ;-) Men jag måste ändå säga att hon är en så himla go tjej! Är jätteglad att vi "hittat" varandra! Kram på dig Fia och er andra också =)
Natti

1 kommentar:

  1. Men så knasigt, jag skrev ju en kommentar här i morse som är borta! Den kanske var stötande så att du tog bort den Karin;) Tack för igår och tack detsamma hörru! Stor kram till dig, knattarna och din invalido;)

    SvaraRadera

Kommentar: