lördag 27 november 2010

Loppis i stan, hela dan =)

I morse var jag och min blivande svärmor nere på loppisen. Eller ja, vi var faktiskt på två =) Hittade en sak som jag blev sååå glad över! Något jag alltid tänkt att jag vill ha. En gammal skolbänk! Tänk lilla Ida sitta där med alla sina pysselsaker och mysa..
När jag såg den blev jag kär med en gång, men var tusan skulle vi ha plats med den? Hur svårt den än var, lämnade jag den åt sitt öde.. Kan ju inte köpa bara för att köpa. Eller jo, det kan jag ju hihi..
Vi gick runt en stund men jag kunde inte sluta tänka på den. Så när vi stod i kön bestämde jag mig för att den skulle med hem. Så var det bara! Tror ni att den stod kvar??! Hihi JA =)
Så nu står den här och skiner, eller ja, den är ju ca 50 år gammal så skiner gör den kanske inte. Fast... i mina ögon gör den faktiskt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: