tisdag 23 november 2010

S N Ö !!!

HERREGUD! Får man säga så?! Men kommer ni ihåg förra vintern? Den var ju heelt otrolig! Kul såklart men oj vad jobbigt det var ibland. Skönt att inte lilleman skulle komma då. Hade varit sådär kul att ploga sig fram med vagenen! Glömmer aldrig den kvällen då vi satt i soffan och hörde JORDENS brak utanför. Vi fattade verkligen inte vad det var som hade hänt! Kollade ut. Och ja. Ingen rolig syn direkt. Bilen var typ borta! All snö som låg på taket hade rasat ner över den! Med snöstopp och allt.
Sidospeglara var borta, framrutan krossad, taket intryckt likaså huven! Och ja, ca 2 veckor kvar till beräknad förlossning! Det kändes ju sådär då att veta att man var tvungen att "klara" sig utan bil ett tag! Det skulle dessutom kosta 34500 kr att laga!! Herregud igen! Bilen är ju inte ens värd dom pengarna! Hade sådan tur att det gick på försäkringen, bidde bara 2500. Jaja. Det gick bra i alla fall. Vi har ju dessutom Världens bästa mamma, pappa och svärmor, svärfar!! Och tur är, att det bara var en bil. Tänk om någon hade gått förbi precis! Huuu! Det vågar jag inte ens tänka på!!

Så ja. Nu längtar jag ju inte mindre till S O L E N =)













2 kommentarer:

  1. Här har det minsann uppdaterats, kul! Men vad härlig med semester...(jag är mega avis) och jag kan absolut på tisdag. Hellre en stor god pizza än träning :) Så jag röstar på Napoli...roligt om vi kan få till det!!

    SvaraRadera
  2. Ok Napoli it is! Klockan 19,10 passar det damen??
    Och uppdatering ja, jag har gått och blivit skrivberoende =)

    SvaraRadera

Kommentar: