fredag 3 december 2010

Idas dag idag =)

Nu har Ida åkt iväg på en liten minisemester med sin farmor och farfar. Hon fick nämligen en sån häftig present av dem när hon fyllde år! Dom ska bo och sova i en koja, 6 meter upp i ett träd!! Ja ni läste rätt, ett träd! Så himla häftigt! På morgonen skickas maten upp i en korg. Hur coolt som helst. Sen ska de åka till Äventyrsbadet i Skövde. Ida Älskar ju att bada! Hon var helt lyrisk i morse. Fast när hon och Marcus låg och myste i morse sa hon: "jag kommer längta efter dig och mamma.." Gullunge! Jag tror dock inte hon kommer att ägna oss ens en minut hihi

Så här ser kojan ut


Marcus ska iväg på jobbfest ikväll så det blir jag och lilleman som får hålla ställningarna här hemma. Mysigt! När han lägger sig för natten blir det nog IDOL för mig. Har lite funderingar på om jag ska försöka mysa till det med lite godis. Hm, det är ju inte lördag men... Jaja, vi får se..

2 kommentarer:

  1. Vad häftigt, vart är det? Vill sova där med Leon.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh det låter mysigt! Och lyxigt för er!!

    SvaraRadera

Kommentar: