torsdag 2 december 2010

Ooppps!

Ojdå. Jag fick ett mail igår om att min order var skickad.. Jag hade ju beställt ett par skor från Ellos i början av hösten. Men det var Jäättesent leveransdatum, skulle inte komma förrän slutet av januari! Då kände jag att det kanske skulle vara lite sent.. Fast de är verkligen jättesnygga. Dock ser de lite gråa ut på bilden men jag har sett de "in real life" så att säga och där ser de helt svarta ut.. Helt i skinn, kostar 799 men jag hittade en 50% rabattcheck i återvinningen =) Så. ja. De får nog behållas tror jag. De kommer i alla fall hem i brevlådan vare sig jag vill eller inte så det kan jag ju avgöra då. Men som sagt. Jag vill nog ha dem. Har läst massa recensioner om dem och alla som köpt dem älskar dem.. Både snygga och bekväma! Om några dar vet jag ;-) Får väl fråga Tomten =)

1 kommentar:

  1. Då gäller det att du är extra snäll mot tomten oxå, annars lär han inte ställa upp ;)

    SvaraRadera

Kommentar: