lördag 5 mars 2011

Karin hjärta mamma hjärta pappa är lika med sant!

Ligger hemma i min gamla flicksäng i Hogge.. Skall snart sova sött. Har haft en jättemysig dag! Som vanligt här ute. Vad hade man gjort utan sin kära mor och far?? Inte funnits såklart men jag menar VAD hade man gjort UTAN dom??!! Jag ÄLSKAR verkligen lilla mamma och pappa! Tänk allt dom gör för en! Vet inte hur jag skulle klara mig utan dom. Så tror jag ioförsig att de flesta känner och visst är det skönt! Nog pratat (skrivit) om det. Macke jobbar i helgen och när mamma frågade om jag och barnen ville sova här ute var jag inte speciellt sen med att tacka ja. Självklart ville vi det! Ida blev GANSKA glad kan jag säga. Och hon skulle såklart ligga mellan mormor och morfar :-) Så jag ligger i mitt gamla rum och lilleman har jag lagt i min gamla spjälsäng i rummet brevid mig..
Nej nu kommer verkligen ögonlocken att ramla ner. Därför passar jag på att säga natti natt.

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: