måndag 7 mars 2011

Kort...

Jag beställde kort förra veckan. En stor canvastavla och några (ganska många) vanliga kort. Är inte jättebra på att framkalla kort. Känns faktiskt lite onödigt. Det är ju inte så ofta man kollar i album längre. Dock är jag lite bakåtsträvare i den frågan. Jag tycker att det är lite roligt att kolla i just album. Det blir inte samma känsla med att kolla på datorn. Jag vill i alla fall framkalla kort från semesterresor och såklart kort på barnen. Men. Det jag skulle komma till. Jag har ju en viss tendens att gärna göra korta historier långa. Lite därför jag skriver blogg förresten. Eftersom jag har så många tankar och funderingar om saker och ting så känns det bra att skriva ner dem. Då kan ju i alla fall folk välja om de vill läsa eller inte. I ALLA FALL. Jag ångrade mig så, att jag inte gjorde några förstoringar. Därför bidde det visst en beställning till ikväll = ) Men oj så bra det kommer att bli! Och billigt var det också. Kul!

PÖSS

1 kommentar:

  1. Nice, är skitkass på att framkalla kort men har tänkt att ta en vända för att fylla lite ramar. Vart beställer du ifrån? Kram oxå :)

    SvaraRadera

Kommentar: