tisdag 8 mars 2011

Najs

Idag kom både tavlan på lilleman och hans nya fina vårjacka. Och båda var kalajs =) Tavlan var heelt underbar! Man bara smälter när man ser den. Dock ser jag nu att bakgrunden på båda tavlorna är olika.. Idas var ljus, typ vit. Och Viggos var mörkare. Men men. Barnen är ju olika så det blir allt bra, det är ju inte samma barn so to speak..

Jackan var över all förväntan. Den är ju inget märkvärdig men den var i så oerhört fint skick. Såg ut som den knappt varit använd. Sen sliter ju inte så små barn så mycket. Den ska användas flitigt så fort våren känner för att infinna sig.

Jag har klippt Macke precis. Ska tilläggas att det var första gången jag hållt i en sax. Eller ja. Första gången jag klippt någon kanske man säger. Hållit i en sax har jag ju gjort innan ;-) Det bidde asbra. Om jag får säga det själv. Haha. Tänk att jag hittat en sån hunk.

PÖSS

2 kommentarer:

  1. Får man se en bild på den nyklippta foxiga snubben? ;)Kanske på tavlorna oxå? Blir ju nyfiken!

    SvaraRadera
  2. Sorry Fia du vet det där med kort är ju inte min grej ;-) Haha. Ni får komma hit och hälsa på vettja! Vad gör ni på fredag? KRAM

    SvaraRadera

Kommentar: