söndag 24 april 2011

En kalajskväll!

Hade en jättekul kväll igår! Vi började dagen med att påska lite med barnen. De var så söta! Ida ville minsann också ha mustach och skägg som lillebror : )
Sen lämnade vi dem på Kapelle och åkte hem och slöade lite innan gästerna kom. Vi la oss på grannarnas baksida och bara päste. Vilket väder!!!!
Jag och Jillsan tog en snabbis till Torpet. Jag vet. I det vädret?! Men man måste ju passa på när barnen inte är hemma, hihi!

Kvällen var i alla fall kanon! Jag bidde dock lite fjortisberusad.. Och det har jag fått lida för idag vill jag lova! Herregud, jag blev inte människa förrän 17-tiden tror jag.. Åhh, hag hatar verkligen att må illa!
Nej nu måste jag sova, för det har jag ju inte gjort alls idag ; )

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: