torsdag 21 april 2011

Ida laddar inför påsken =) Mammas ÄLSKLING!!!

3 kommentarer:

  1. Tusan vad söt hon är! Och du Karin, jag är glad att du fortsätter skriva "exlusive" för annars hade jag ju inte haft någon som helst koll i och med att vi aldrig får till träffarna (fan alltså). Kramar och glad påsk!!!

    SvaraRadera
  2. Sötis Ida. Jag håller med om det du skrev om bloggar. Jag gillar också att kika runt på andra men nu när jag skriver mer om mina barn och lägger ut bilder får det bli en låst! Massa kramar och jag säger som ovanstående glad att du fortsätter skriva eftersom vi aldrig får till våra träffar heller DAMN IT!!!

    SvaraRadera
  3. Goa ni!!! Ja det känns jättebra! Mycket roligare och mysigare! Puss på er! Och du Fia: Jag tror du har den bästa kompiskramen som finns!! Kände verkligen att du var glad att se mig ; )

    SvaraRadera

Kommentar: