torsdag 7 april 2011

Trötter..

Idag är jag trött.. Har varit ute hela dan idag, med skolan. Var väl sådär kul, fick en del tips och ideér men dagen kändes lång och vädret var ingen höjdare. Och då ska tilläggas att jag hade bra kläder, jag frös alltså inte. Men det blåste så in i norden =(

Gårdagen däremot var kanon!! Och jag lärde mig såå mycket. En oerhört rolig och intressant kurs! Kan bero på att jag inte kan speciellt mycket, än ;-) Men jag kommer, sakta men säkert..

Macke är iväg på nått möte nu ikväll. Men när han kommer hem blir det lite kvällsmat och sen krypa ner under täcket. Jag tror jag somnar snart.. Huvudvärk dessutom, blir inte riktigt av med den, har haft det i flera dar nu.

Jag måste ju bara tillägga: Lilleman sover utan mat nu. Jag vågar att gå ut med det, på riktigt. Nu har han inte ätit på flera nätter. Natten till igår vaknade han några gånger, men han nöjde sig med nappen. Natten till idag =)! Han somnade 19 och vaknade första gången strax före 07. Jag tror inte jag kan beskriva för er om hur jä¤%## skönt det känns!! (Anna och Fia: Ni är också snart där ;-))

PÖSS

1 kommentar:

  1. Kom hem från fjällen igår. Inatt vaknade Noel bara 2ggr. Eftersom han somnade om med napp första gången vaknade han 15min efter och då fick han välling. Vad tror du jag gjorde, jo jag vaknade 2ggr till eftersom min kropp nog undrade hur den ska sova längre än 2-3timmar i stöten :)
    Gott att er prins sover!!! Nu MÅSTE vi få till en träff, kramar Anna T

    SvaraRadera

Kommentar: