lördag 30 april 2011

Update av lite vart..

Jag vill ha ett nytt skal till telefonen och har tittat runt en del. Hittade ett som jag fastnade för på Tradera och allt såg bra ut med budningen...tills..typ efteråt! Jag satt verkligen och uppdaterade sidan varje sekund, eller i alla fall varannan, och jag hade det ledande budet. Men tydligen hade nån smart jävel suttit och haft nedräkning på sekunder för inte fasen stod det mitt namn som vinnare efteråt...
Jag blev så snopen. Inte för att detta skal var något outstanding, men jag gillade det. Men.. Jag är glad ändå nu för att de som sålde det var en butik så det fanns att köpa till fast pris också. Till och med 40 kr billigare än vad jag hade lagt bud på = )
Jaja, det var för att göra en kort historia lång. Något jag är ganska brs på hihi

Vi har haften kanondag här nere i Värnamo förresten. Vi lyxar till och med till det och stannar tills på måndag = ) Härligt!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: