söndag 3 april 2011

Uppdate från gårdagen..

Hade en heelt underbar dag igår!! Jag och Cicci gick på stan och mös i stort sett hela dan. Jag är sjukt nöjd över mina köp måste jag säga. (Fia, jag ska försöka lägga upp bilder, men jag lovar inget, jag är lite trög med det där jag vet ;-))
Jag köpte i alla fall två par jeans, en topp och en sjal. Jeansen var kanoners. Det var ett par svarta från Monkey och ett par blå, typ kornblå från Gina. Toppen var en oversize oh sjalen är tänkt att jag ska ha över skinnjackan..

När det var dags att säga hejdå till Cicci kom Macke och så gick vi och fick våra behandlingar. Jag tog en ansiktsbehandling och det var min första. Kan jag varmt rekomendera. Gaanska skönt. Sen hade vi inte planerat så mycket mer vad som skulle hända. Vi var inte så hungriga så ett restaurangbesök kändes sådär. Hem och hyra film var ett alternativ, men eftersom vi inte är "barnfria" så ofta känns det som vi ska passa på att göra sånt som vi inte kan göra annars. Hyra film kan vi ju göra när barnen somnat. Därför bidde det bio i Götet.. Mycket mysigt!
Nej nu vankas det kvällsmat..

PÖSS

2 kommentarer:

  1. Låter ju helt underbart må jag säga. Försök med korten Karin, försök;) puss

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft det kanon. Härligt! Viktigt att unna sig saker och mysiga stunder :) kram Anna T

    SvaraRadera

Kommentar: