lördag 9 april 2011

Vilken dag!

Idag har vi haft en helt underbar dag! Vi har myst i trädgården hela dagen, säkert som er allra flesta... Jag började dagen med sovmorgon. Då ska också tilläggas att jag sovit hela natten. Det har man ju dom småbarnsförälder inte varit så bortskämd med... Jag tror att ni som läser är i ungefär samma situation som mig så jag tror ni vet vad jag pratar om. Imorgon är det dock Mackes tur att få sova ut = ( Lillemans nätter går kanon! Jag tror att det även är bättre för honom nu. Att inte behöva vakna flera gånger per natt och vara hungrig... Skönt för alla med andra ord = )

Vi var på en loppis i förmiddags. Vilka bra köp jag gjorde! Sen blev det även nya dynor till stolarna i uterummet. Dock inte på
loppisen... Sen har vi haft grillmys med våra goa grannar. Vi sitter till och med fortfarande här i uterummet. Dock börjar jag bli väldigt trött. Och eftersom jag ska gå upp med barnen i morgon är det kanske dags att gå upp och lägga mig..

Hoppas att även ni haft en underbar dag! Det är ju såå skönt när solen skiner! Man blir ju glad i hela kroppen!!

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: