lördag 28 maj 2011

Älskade Ida!!!

Idag har jag och barnen tagit det lite lugnt.. Eller ja, vi har allt haft saker för oss, som vanligt. Men inga jätteutsvävningar.. På morgonen var vi på stors lekplatsen med Kicki och hennes grabbar. Sen när lilleman skulle sova åkte vi hemåt. Jag och Ida hade då lite mys. Eller mycket mys tom..
Vi började med att fika på lite smörgåsar och varm oboy =)
Sen gosade vi ner oss i soffan och myste framför en film..
Nu på eftermiddagen har vi varit hos mor och far, som vanligt väldigt mysigt. Haha, mycket mysigt nu känner jag. Men vad gör man, det har verkligen varit en helmysig dag!
Nu sitter jag här i soffan med lite saft och godis, M jobbar tyvärr.. Har bestämt mig för att lägga mig tidigt idag. Ida har dessutom lovat att de ska sova länge imorgon =) Det låter bra tycker jag. Hihi, gullunge!

Sorry att min uppdatering här inte är den bästa. Jag är lite av en periodare, upp och ner alltså..

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: