söndag 22 maj 2011

Karin snart 30!

På onsdag är det min födelsedag så eftersom jag har en obligatorisk dag i skolan på torsdag tog min familj med mig på en liten överaskningstripp. Vi åkte tidigt i morse och jag hade ingen som helst aning om vart vi skulle. Jag hade fått packa själv med lite instruktioner, bl.a. sovsäck : ) Jaha, tälta i skogen eller?? En liten del av mig skrev (tyst) nej... Är ju lite bekväm av mig ; )

Vi åkte i alla fall, jag skulle köra.. kör efter gps:en sa han.. Vi åkte typ en timme och inte alls åt det hållet jag hade trott. Trodde på camping i kanske Jönköping och bad på det stora badhuset. men när jag trodde vi började närma oss sa Macke att om jag ville kunde jag ställa om gps så jag kunde se hur långt det var kvar. Jag ändrade och... 2.5 timme KVAR! TVÅ!! Jag blev alldeles matt.. Ni som har barn vet ju hur ofta de frågar "Är vi framme snart??"

Då fick jag 10 frågor på mig.. Och när jag listat ut kändes 2.5 timme heelt ok :)

Hoppas ni får en kanondag, för det ska då vi ha : )

Pöss!!

1 kommentar:

  1. Min mupp blogg har inte uppdaterat att du skrivit så jag skulle precis gå in här och säga att nu är det ¤ veckorsedan så dags att skriva lite. Så möts jag av massa blogginlägg :)
    Vart bar det av då??? J'vla cliffhanger :)
    Ha en underbar helg!!! och kom ihåg 30 är det nya 20 ;) Puss Anna

    SvaraRadera

Kommentar: