söndag 8 maj 2011

La helgen

Har haft en väldigt skön helg i Hogge. Vad hade jag gjort utan mina fina föräldrar?? Macke jobbar hela helgen så vi passade även på att sova där.. Mysigt..

Nu sitter jag i soffan och tittar på Mästarens mästare. Trevligt program det där!
Lite varma mackor slinker ner också. Det är något som ofta slinker ner om kvällarna. Jag ÄLSKAR varma mackor. Det och min familj ;-)

Imorgon blir det lite "jobb". Har en dag att ta igen på praktiken.. Sen är det härliga vårruset på tisdag. Hur i he#¤%&##te kunde jag låtas övertalas av Linda att hänga på det???!!! Ja just det, det bjöds på en picknickorg efteråt. Det glömde jag =)

Nej nu så..

PÖSS

1 kommentar:

  1. Vad har du på varma mackorna? Jag behöver väll snart variera mina knäckebröd är jag rädd...

    SvaraRadera

Kommentar: