torsdag 5 maj 2011

Lite shopping från Blomstralandet

Idag har vi varit på blomsterlandet och inhandlat oss lite blommor. Nu när det är så gott väder och man är ute så mycket i trädgården känns det mysigt att ha lite blommor i krukorna. Hade jag fått bestämma hade vi inte haft så mycket i rabatterna, jag är lite för det minimalistiska. Det får inte bli för mycket...

Men eftersom min blivande älskar att vara ute i trädgården och påta får vi mötas halvvägs. Jag tycker dock att det är lite mysigt där i rabatterna. Krukorna är i alla fall mina, där bestämmer jag = ) Denna gång var jag sugen på rosa, lite romantiskt!

Den första bilden är Idas blomma. Hon fick, helt själv, välja något som hon ville ha i sin lekstuga. Hon har tom planterat det helt själv. Behöver jag säga att hon är stolt = )

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: