onsdag 24 augusti 2011

Det snurrrrrraaaaarrrrr i mitt hövve

Fasen. Jag som trodde att det hade stillat sig lite nu. Men icke. Jag tänker IHJÄL mig. Och det är 1 år kvar. Ett!

Min tanke med bloggen var ju att jag ska "skriva av mig" lite. Få ner mina tankar och funderingar.
Men jag vet snart inte vad jag tänker längre. Haha. Sa jag att det var 1 år kvar ; )

Skulle vilja upp klänningarna jag hittat. Men jag är lite dum, vill inte att så många ska se. För jag vill ju välja den
Jag vill ha. Eller ja, såklart jag ska göra, men ni fattar? Jag är ju lite av en "följa kappan efter vinden".
Och kan nog ändra mig bara för att någon tycker på ett visst sätt. Fast jag vill ju höra vad ni tycker också. Vill och behöver
Alla råd jag kan få ; ) Åhh ni hör, jag är lite vimsig i tänket.
Sen vill jag nog inte att så många ska veta hur vi ska se ut, upplägg mm.
Som låtval i kyrka osv. Det ska ju få upplevas på plats. För vi kommer ta er med storm ; ) Hihi

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: