måndag 29 augusti 2011

Hej hopp!

Idag var det dags för skola och det känns som sagt riktigt kul. Träffade min nya studiegrupp och det känns också riktigt bra, hoppas att den känslan stämmer. Har ju som sagt Marie, vilket känns kanon =)

Måste ju bara berätta också, imorgon åker jag o provar "min" klänning =) Hoppas nu att den är lika underbar som jag tror. Och att jag känner med en gång jag får på mig den att, Wow, denna ÄR det =) Den borde passa eftersom hennes mått precis stämde överens med mina. Men man vet ju aldrig, den kanske ändå inte sitter eller känns bra. Men som sagt, då vet jag ju..

Idag var jag och inhandlade lite material till kommande inbjudningskort. Har en tanke om hur jag vill att de ska se ut och efter lite pysslande kändes de allt ganska fina, med lite justeringar. Åhh vad jag tycker att detta är kul, men det har väl kanske framgått. Sen att det är Marcus jag ska gifta mig med, det är ju ren bonus ; )

Nä nu ska jag mysa ner mig bredvid min lilla Idafis, M jobbar så jag har hämtat min lilla tjej. Såå mysigt!

Pöss!

Ps. "5"

1 kommentar:

  1. Tusan, vad spännande med klänningen! Let Us know hur det går ;)

    SvaraRadera

Kommentar: