fredag 26 augusti 2011

Ledsen.. Arg och besviken..

Fan! Läste på Bröllopsforumet om en tjej jag "pratat" med. Hon hade hittat en sån underbar klänning på Blocket, en tub i det märket. Hon skulle prova den på söndag och hon bor i Gbg.. Jag är så SÄKER på att det är den, min =( Fan, jag visste att jag skulle ångra mig! Så jag hoppas!! Är det nu inte den, MÅSTE jag åka ner o prova den nån dag, det fattar jag nu.. Åhh! Jag är så jävla ledsen på mig själv! Jag visste att det skulle bli såhär. Jag vet ju att det är tidigt att köpa redan nu, kanske även kolla runt, vad vet jag..
Men detta var ju en klänning som jag bara inte kunde släppa! Jag kommer alltid att ångra mig över detta beslut! Hade jag åkt och provat den och den inte hade varit bra, ja men då vet jag ju det. Nu kommer jag alltid att få undra.. Åhhhhh.. Ledsen e jag..

Snälla säg att det inte är samma! Jag åker imorn!!!

FAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: