tisdag 23 augusti 2011

Lite av vart!



När jag ser dessa blir jag glad! Jag har nämligen nästan precis sånna här från förra året. Så när jag använder mina är jag allltså lite inne..
Den här tjejen kan ; ) Haha

Jag köpte ett par vinterkängor på rean när vi var i Gbg. De hade fått inne på snäppet precis likadana detta året. Var ev nån söm extra.. Men jag klarar mig bra utan den. Sömmen alltså =)

Kidsen sover så mamma ska äta lite Tachos i soffan och pösa till Fångarna på Fortet. Kult!

När jag sedan blir trött ska jag gå o lägga mig, och sova, utan min Älskade Laptop. Den är nämligen på reparation.. Kan jag behöva, lite avvärgning. Har gott och blivit högberoende! Speciellt sedan jag fick den underbara frågan. Surfar runt massor, speciellt på sent kvällen när jag egentligen borde sova. Så detta kommer göra mig gott! Om jag får allt för stor abstinens har jag ju alltid Ajfånen ; )

Pöss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: