onsdag 14 september 2011

Dagen idag.

Idag har jag och min nyfunna vän och klassmate Marie suttit på bibblan hela hlva dan.. Tog en lunch på stan, musigt! När mina små Kärlekar hämtats åkte vi hem och åt Pannkakor, och eftersom dagen bjöds på Underbart väder bidde det Emaus, härligt! Imorgon ska jag jobba några timmar sen är det familjemys som står på schemat. Inget speciellt bara att vi är tillsammans. Macke har jobbat väldans mycket denna veckan och han saknas nu kan jag säga. Viggo går runt och frågar efter pappa..pappa.. Lille fisen. Och Ida, ja hon jängtar också massor.. Jaja, tänker ni nu, det gör väl alla barn, längtar efter sina pappor när de jobbar. Det säger jag inte att de inte gör ;-) Men våra små är väldigt vana med att ha pappa hemma mycket, han har, som nämn innan, ett väldigt bra och smärtfritt schema =) Nej det var det.. Ja just det, sa jag att vi snart åker till Greklandet Mohahaha PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: