tisdag 22 november 2011

Men detta är det absolut bästa!!

Köpte detta fantastiska bord idag  501 kronor betalade jag, som hittat!

Har velat ha ett nytt bord i vardagsrummet länge nu. Det vi har är såå fult, gammalt lackbord från Ikea dom tappat lacken lite var stans..

Så sprang jag på detta på köpa/sälja/byta sidan på Fäjjan och det precis ett sådant som jag tänkt mig 
Fint yay?!

Bilen är numera på vår gårdsplan ockdå och den e såå fin! Ja vet jag är lite löjlig, det är ju bara en bil! Men jag har aldrig haft en nyare bil så jag tycker detta är lite lolit.. Haha, knäppt jag vet. Detta firades i alla fall med räkor 

Idafis sover hos farmor och farfar inatt. Ida och farmor ska gå på teater imorgon förmiddag så då ville hon sova där.. Mysigt för lillskruttan! Farmor och farfar också om jag får gissa 

Nej nu blir det lite "Sons of Anarky"

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: