måndag 21 november 2011

nej men hallåååååå...

Jag igen! Måste bara tipsa om en sak om ni har ömhåriga barn.. För det har nämligen vi, med råge! Stackars Ida är så ledsen varje gång vi ska borsta hennes hår, och nu är det bra långt! När vi var på KOS hade lilla Tova med sig en sån bra borste, den var magisk sa hon, haha. Ida lånade den och hon höll med, den var verkligen magisk. Tyvärr hade Linda köpt den till henne i London. Ajdå, flyga till London för att köpa borste.. Ja visst är lillfisen värd varenda krona men kanske liite väl dyrt.. När jag frågade Ida igår hur vi skulle göra, svarade hon att hon inte visste. Nejmen sa jag, vi måste komma på en lösning. Vi kan inte bråka om detta Varje dag.. Klippa sig kort? Det ville hon inte.. osv osv.. Men en sån som Tova hade då? sa jag. Men mamma, vi kan ju inte flyga dit... Gullunge! Men nu. Jag hittade en när jag googlade runt lite :-) Lite dyr kanske, 200 kr. Men inte lika dyrt som att flyga till London. Lycklig e jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: