tisdag 29 november 2011

Stoor...

Har varit på stan och satt in pengarna för bilen, sa jag att den var såld 

Vi passade på att ta en eftermiddagsfika, musigt (som Ida säger) 
Här är en bild på min maräng.. O My goood så stor den var! Men jag tog allt hem det jag inte orkade, är ju en dag imorgon också..eller kanske kväll 

Alldeles strax ska jag iväg på möte med praktiken. Ska bli väldigt intressant att få vara med där. Alltid kul att få en djupare inblick!

Annars hr jag nu fått klartecken om byte av praktikplats.. Har verkligen stormtrivts på min nuvarande men det är alltid bra att se fler ställen, det är ju trots allt nu jag ska passa på. Och dit jag ska tror jag kommer att bli såå bra  Hoppas!

Pöss

Ps. Den ser inte alls stor ut här, men det VAR den 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: