tisdag 8 november 2011

Tillbaks?!

Det vet man aldrig. Dock tar jag tillfället i akt och fångar ögonblicket nu när jag blev lite sugen..

Livet flyter på och jag o min lilla familj mår bra, ni med hoppas jag!
Ikväll har jag suttit med inbjudningskorten, de börjar ta form. Det är ju inte så långt kvar nu (ironi) så det gäller att ligga i. Men kul är det!
Känner mig även nöjd med utseendet på dem, relativt i alla fall. Kan ha gjort en liten med dem som jag kanske ångrar.. Men hur viktigt är det?! Haha, bara lilla kontroll och petitess-freaket här!

Annars är det inte så mycket nytt som hänt med bröllopet. Som tur är har det lagt sig lite nu, allt mitt tänk kring bröllopet. Strax efter att M friat var jag ju på gränsen till ja jag vet inte vad. Nu har jag som sagt lugnat mig lite...

Vi har nu bestämt vem som ska fota oss på dagen D. Och det känns såå bra!! Kommer bli kanon!
Något som vi (läs jag) måste göra är att åka och kolla in lokalen, innan det byggs upp för höga förväntningar på den... Hm, ja som sagt, måste kolla snarast..

Ha en fortsatt go vecka! Vem vet, vi kanske hörs snart igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: