torsdag 15 december 2011

Blödig? Egrann!

Sitter och kollar på Bonde söker fru - Bröllopet. Herregusd vad jag grinar. Den e dom ju väldans pluttinuttiga med varandra, vilket kanske blir lite för mycket. Men va fasen, de är ju kära! Det där var ingenting mot vad jag och Marcus höll på med.. Haha!Men jag kan säga som så. Om inte Marcus redan friat, hade jag hotat honom om jag varit tvungen..Shit vad jag vill gifta mig! Jag längtar snart ihjäl mig till den dan då jag får gå fram till honom i kyrkan, se honom i ögonen och säga ja inför alla våra underbara människor runt omkring oss. Shit vad jag längtar! Sa jag det kanske!?Nu ska jag finlira det sista på inbjudningarna, de tycks aldrig bli helt klara.. Jag börjar ana varför (förutom att jag är ett pedantiskt kontrollfreak, ut i fingerspetsarna) jag VILL INTE bli klar med dem. Jag tycker det är så roligt att pyssla med dem. Fast jag vet ju att det kommer så mycket mer saker sen som jag kan pyssla med, så idag får de nog bli färdiga. Kanske.. :-)Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: