söndag 18 december 2011

Idag gjorde vi som sagt Torp.. I en ryslig fart... Fick handlat en del men har våra föräldrar kvar. Svårast till dem tycker jag. Vad köper man till nån som redan har allt?! Tar tacksamt emot svar, innebär ju dock att ni måste kommentera så den chansen är väl lika med noll... ;-)

Ja, vi får se vad det kan bli. Det löser sig nog.. Vi brukar köpa biljetter till någon typ av upplevelse, som alla fyra brukar gå på tillsammans. Men i år tyckte vi inte att det fanns något som lockade..

Herregud jag har väl inte sagt att jag köpt biljetter till Bosse Sprängsten va? Har jag ju glömt, men de kom verkligen så snabbt. Läste på Fäjjan om att det var så svårt att få tag på biljetter, ticnetsidan hade hängt sig och det var hela tiden upptaget i telefon... Jag tänkte att jag kan ju alltid prova.. Mycket riktigt så var det upptaget men jag kom fram och fick två platser pronto :-) Jag blev så paff, visste ens knappt var på arenan jag fått platser.. Medan jag satt och funderade på om jag skulle våga chansa eller inte så såg jag att det stod "Du har 5 min på dig att tacka ja till dina tilldelade platser, annars faller de till någon annan" DET vågade jag inte! Så den 27 juli är det Ullevi som gäller! KUL!!!

Ida har ju förstått nu att det är ganska kul att ta kort, haha, ja men visst, jag gör mig ju så himla bra på kort så jag ställer gärna upp.... Oförberedd :-)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: