fredag 9 december 2011

Kluven..

Så mycket som jag skulle vilja skriva här, men som jag samtidigt känner att jag ändå inte vill.. Flummigt? Ja, jag vet. Känner nämligen lite så själv. Att jag är flummig alltså 
Det jag surrar om är att jag vill ventilera hur jag tänker kring planerandet med bröllopet. Jag har såå mycket tankar och funderingar, blir snart lite smått galen. Nejdå så illa är det inte. Men jag har lite mycket tankar i huvudet så det hade varit skönt att skriva ner dom här och, som sagt, ventilerat lite..
Och nu till saken. Jag vill ju inte avslöja så mycket. Typ vida bilder på min UNDERBARA klänning, min fina blivande bukett, ev håruppsättning mm mm...

Inte för att vi nu tänker bjuda på något spactacular (stavning?!) men ändå. Är ju lite kul att som gäst inte riktigt veta allt.. Eller jag vet inte. Det kanske man skiter i.

Jaja. Jag får fortsätta grubbla. Några tankar eller förslag?

Här kommer bilderna...
Bild 1: klänningen
Bild 2: buketten
Bild 3: håret

Kan ni se de framför er 

Ps. Tänker inte korrläsa detta inlägg.. Div stavningar och flummiga utsvävningar bjuder jag på 

Nu ska jag gosa in mig i Idas armar 

2 kommentarer:

  1. Haha jag veet :-) Jag e som sagt kluven haha Men du får nog fortsätta vara nyfniken, jag ska försöka hålla mig tror jag. Roligare på dagen D :-)
    Du får komma o kika i kyrkan istället ;-)

    SvaraRadera

Kommentar: