lördag 17 december 2011

Lördag

Och vi hoppas att vi kan komma oss iväg till det lilla julfirandet idag..

Lilleman bestämde dig för att inatt vara vaken mellan 03-06. Det har aldrig hänt innan. Jag menar, visst att han nån gång kan vakna oerhört tidigt och vilja leka.. Men 03 det är INTE okej 😖 Gick dock ganska okej eftersom jag har fått den fina gåvan att kunna sova lite halvt om halvt även om de runt omkring mig är mindre sugna på det.. Och han var ju aldrig arg eller leden - tvärtom! Han var asglad o busig 😄

När klockan vet 06 gav jag han välling så somnade han till slut.. De andra väckte mig strax efter 9.

Nu sover Lilleman igen o jag o Ida har lagt oss för att vila i soffan. Hon har redan somnat och jag med snart ☺

Hoppas som sagt att vi kan åka sen, men det tror jag. Hon har ju inte haft feber sen igår och nu vilar hon ju också.. Jaja, det blir som det blir...Vi får ta det lugnt..

Ha en underbar lördag!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: