onsdag 7 december 2011

Plugg!

Japp idag är det också hemmastudier. Men jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln! Jag har varit riktigt produktiv dessa dagar! Känns såå skönt!!
Målet är att vara klar med skolsakerna INNAN jul för att bara kunna njuta under jul och nyår - på riktigt!

Allt ska vara klart den 4 januari och eftersom vi åker till Sälen den 2-7 så måste det ju skickas in innan vi åker.

Under denna delen av kursen har vi haft det relativt lugnt tycker jag. I alla fall om man jämför om hur vi hade det i den första delkursen! OMG!

Nu har vi två mindre, en mellan och en stor uppgift. Sen har jag ytterliggare en mellanuppgift som jag måste göra pga att jag missade den när vi var på Kos.
Men. Jag har nu avverkat båda de två små OCH de som är mellan rent storleksmässigt. Jag är stolt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: