söndag 11 december 2011

Söndag

Idag hade jag sovmorgon till 9, lovely som min kära vän Fia så fint brukar uttrycka sig 

Efter frukost och lite städ här hemma styrde vi kosan ner mot staden. Där var det gammaldags jultorg, mycket mysigt! Kallt men inget regn i alla fall som dagen innan..

När vi kom hem la jag och Ida pojkarna så satte vi igång med lite pyssel..

På eftermiddan kom Madde, Stefan och Kitte på lite fika. För er som inte vet så är det Mackes föräldrar och morfar. Jaja, mysigt var det i alla fall 

Nu sover snart barnen (är planen i alla fall ) och då ska vi kolla några avsnitt av Sons hoppas jag.

Imorgon blir det hemmaplugg, hoppas jag kan få gjort en hel del. Ska även sitta hela onsdagen. För jag SKA bli klar med den innan jul 

Pöss

2 kommentarer:

  1. Hej svejs! Kul att titta och läsa lite om hur du har det och se bilder på dina fina barn:) Vad spännande att planera bröllop! Kramar från Marty

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Kul att du hittar hit ibland 
    Hoppas allt e bra med er!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera

Kommentar: