fredag 20 januari 2012

Fredag

Idag har jag och barnen haft en riktigt mysig dag.. Dock började den kanske inte på sitt allra bästa sätt. Eller ja, igår faktiskt. Lilleman vaknade på kvällen och var jätteledsen. Det visade sig att han hade feber :-( Natten var då som den brukar vara när man har febriga barn.. Sen i morse var han lite hängig men sen, plötsligt så blev han precis som den lille busige kille han brukar vara.. Jaha, tänderna eller?! Vem vet, men av erfarenhet vet jag att just tänderna brukar vara bra att "skylla" på :-) Han sov typ 2,5 timme mitt p ådan, tänkte att han behövde ta igen lite sömn.. Vi fick först besök av morfar (min älskade pappa alltså) för att senare få besök av Tina med sina fina barn Leia och Noel! På eftermiddagen åkte vi en sväng ner till stora lekplatsen nere i stan, men jäklars vad kallt det var! Fast lite luft behövde vi få, både jag och barnen.. Ikväll har jag knaprat på några lantchips, även klickat hem ett nytt iphoneskal (ev två :-)) Det jag köpte för ca 2 veckor sen kom nämligen iag. Haha, vilken miss jag gjort där då! Ingen skal, nejnej. En tunt, platt skiva typ. Skal? My ass :-( Nej nu ska jag slänga i mig nån macka sen sova.. Jag är nämligen en aning trött.. PÖSS! Hittade detta kort.. Tycker det är så fint..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: