tisdag 21 februari 2012

Gött!

Har haft en såå bra dag i skolan idag.. Shit va vi är doktia i vår grupp! Vi har idag avklarat en uppgift som bidde 24 sidor lång.. Och det bästa är (förutom mina fina tjejor i gruppen) så har vi idag då avklarat något som typ alla andra har kvar.. Denna uppgift/seminarium började idag och håller på denna och nästa vecka. Man har alltså fått boka tid och datum själva och vi valde att göra det så tidigt som möjligt.. Jobbigt när vi bestämde det eftersom man (jag) har en tendens att skjuta saker och ting framför mig. Men nu är det SÅÅÅÅ skönt!!!!
Nog om det...

Ikväll är det fotboll på tv.. Jippie (ironi)
Macke kollar ju gärna! på fotboll men lagom ändå tycker jag.. Har ju alltid sagt att jag vill ha mig en fotbollskille så det är bara att härda ut dessa kvällar ;-)

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: