tisdag 28 februari 2012

Haha

Måste ju dela med mig av detta :-)
Känsliga läsare borde kanske inte fortsätta..

Men när jag gick och kissade förut hände något roligt. Eller ja, roligt och roligt ("grisar ska inte ha rolit, grisar gör en julskinka utà..." - citat: Emils pappa) haha.. Någon som kände igen?? Jaja, bara en liten parentes :-D
I alla fall..
När jag satt där, såg jag plötsligt något I toaletten, nämligen ärmen på min OnePiece!! What?! Vem la den där?? HELA ärmen..
Haha!

Pöss o Gonatt


4 kommentarer:

  1. Kände såväl igen, ett uttryck ja själv använder då o då!! Hahahahaha, hur i allsindar gick det till? Väntar på en fortsättning här... :)

    SvaraRadera
  2. Hahahha själv såg jag min hårborste i toan... Tror jag vet vem den skyldiga är... puss

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha jag dööööör vad roligt!!! Hann du kissa på den tro...?...... :)

    SvaraRadera

Kommentar: