onsdag 14 mars 2012

Härlig dag!

Idag har vi varit hemma, hela familjen. Så skönt när vi alla är lediga. Macke har nog världens bästa schema!

Putsat fönster, tvättat bilen mm. Men det bästa av allt: tagit fram Hoppisen :-D
Barnen ÄLSKAR deras studsmatta!
På em åkte jag och Ida till Torp. Mat och present skulle inhandlas. En sväng i affärerna skulle så klart och hinnas med :-)

Vad köptes då? Ja förutom mat och present då. Inte mycket. Ett nagellack och en kofta. Båda till mig.. Dock kommer jag ju inte få ha nagellacket för mig själv.. Macke vill också ha såklart ;-)

Något som jag köpt tidigare lämnades också tillbaka. Som jag velar!! Men nu känns det bra! Att jag inte kan fatta sådant med en gång. Varför köpa och behålla något som inte känns hundra?? Jag menar, när man istället kan göra en Karin ;-)

Nu ska jag showra.. Länge och Varmt!!
Var det någon som fick ont nu? Av en intressepil menar jag hihi

Pöss

Slänger in ett gammalt kort på mig och min stora Kärlek. Taget på en flygplats i Malaysia nånstans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: