måndag 26 mars 2012

Ja vad ska man säga??

Min uppdatering är ju inte såå bra just nu.. Men som sagt, jag är en periodare :-D

Nu sitter jag i soffan och gnager på en påse nötter.. Nu får det vara slut med mitt osunda ätande! Jag har inte vågat ställa mig på vågen, känner att jag nog gått upp litta grann.. Usch fy och blä!!

Jag vet att jag inte är tjock, fast nu känner jag mig verkligen inte fin i kroppen.. Inte för att jag brukar vara speciellt nöjd, haha, men bättre brukar det kännas.. Jag har ju bara mig själv att skylla. Jag "unnar" mig alldeles för mycket godsaker. Mest hatar jag just nu caféterian i skolan, allt för skriker "Karin... Kom..." och japp, jag kommer så gärna..Haha. Men no more!

Satte i mitt löshår imorse, tänkte att det kunde vara kul att ha i det nån dag, har ju det ändå liggandes här hemma..
Men jag fick inte till det alls. Och sen när det såg ok ut, insåg jag att det inte var speciellt mycket längre än mitt egna :-D Tjohoooo! Kom igen nu håret, VÄX MER!!! För om något har missat det så ja, jag vill ha långt, NU!

Pöss på er!

Liten blir stor.. I onsdags bidde lilleman 2 år. Vår fina pojk ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: