torsdag 8 mars 2012

Lyllo mig!

Tänk att jag fortfarande känner att jag valt helt rätt klänning! Skrattade lite åt det förut... Många frågar mig om jag börjat titta på klänning än.
Haha, han friade i början av augusti och jag KÖPTE min klänning en månad senare :-)

Då tyckte jag ändå att jag kollat överallt, framförallt på nätet. Hade ju bestämt mig för att köpa från Kina. Men eftersom jag inte tyckte att det fanns någon fin kollade jag även lite på blocket.

När jag såg den visste jag. Klyschigt men sant.. Den var en riktig Karinklänning :-D

Det hängde ändå kanske 30-40 brudklänningar i butiken idag och det fanns INGEN, som jag tyckte var fin.. I alla fall inte lika fin som min!

Så det så!

Pöss

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du hittat rätt!!
    Man blir ju inte dåligt nyfiken..:)

    SvaraRadera

Kommentar: