lördag 17 mars 2012

Tjohoooo

Jag Älskar mina barn över ALLT ANNAT!! Men många av er, som i alla fall är småbarnsföräldrar vet, hur "skönt" det är att lämna de ibland.. Att bara få "vara"..

Detta är vad jag gör idag.. Macke jobbar och jag ska bli skojigheter :-D (alltså inte bara "vara" men ändå, ni fattar)

Jag har inte vågat längta för mycket eftersom så mycket kan hända. Barnen har ju klarat sig nästan hela hösten/vintern utan sjukdomar, så lägligt vore ju då att något skulle kommit nu. Men icke :-)

Hörs sen ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du får en riktigt trevlig kväll då, passa på att njuta av att "bara" vara karin :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ooooooja det kan allt vara braaaa skönt att vara barnledig ibland, åååå nog så nyttigt att samla kraft och energi, heeeelt innne på ditt spår!!! Ha en kul kväll och njut av att bara vara Karin idag :) kram kram

    SvaraRadera

Kommentar: