måndag 12 mars 2012

Vad hände???!!!

Liten blir stor.. Det gäller båda mina barn, men mest lillebror denna gång.
Ikväll somnade han i sin nya "stora" säng. Mammas lilla ❤
Det ska då tilläggas att han nu fått ärva den eftersom även storasyster blivit såpas stor att hon ska ha ny säng.. Mest för att Lilleman växer så det knakar och knappt får plats i sin spjälsäng..

Vad händer med tiden?? Det går så fort plötsligt. Vad hände med mina små bebisar? Det är när det "händer" sådana här saker som man faktiskt märker att de växer. Fisungar ❤

Nu ska jag fixa lite kvällsmat och sen inta soffan. Idag är jag trötter..

Har varit kursintro idag och det känns riktigt kul med ny kurs. Spännande! Sen tycker jag att det är så oerhört kul att vara i skolan. Kan bero på mina fina vänner! Känns så bra! Tänk att det bidde så bra.. I våras när jag började igen efter mammaledigheten kändes det faktiskt lite hopplöst eller hur man nu ska uttrycka sig. Inte roligt i alla fall. Men nu däremot, känns allt skitbra verkligen. Och det tror jag beror på att jag känner att jag funnit vänner för livet :-D

Pöss

Lunch på Hv och Lilleman i sin nya säng..med storasysters kudde och gamla pyjamas, gullunge! (han vill såklart också ha Kitty)



2 kommentarer:

  1. Kul att du trivs så bra i skolan!

    Träffade din härliga familj på Öf idag, det var en överlycklig Leia som fick leka med Ida. Som hon längtat! Tror Ida med var glad för det, dem var som ler och långhalm;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag hörde det :-D Måste få till en playdate snart!

    SvaraRadera

Kommentar: