tisdag 10 april 2012

Oj vad jag pluggar!

Fast jag har faktiskt varit mycket duktig :-D Hade en lista på vad jag skulle göra idag och har endast tentaplugg kvar.
Konstigt att det är just den delen kvar?? NOT! Hatar tentajäveln! Vilket kanske inte är så konstigt. Tänk att en sån sak kan ge sån ångest.. Skittenta :-(

Men i alla fall.. Rast måste man ju ha och vad passar då bättre in än att kolla och planera bröllopet :-)
Hittade ett par skor precis som skulle kunna funka. Absolut inga märkvärdiga, men vem ska vara det? Inte jag ;-)

Dessa ser både fina och "bekväma" ut. Jag kan ju inte ha för höga klackar. Dels för att jag inte kan gå i det men också för att klänningen inte har den längden att spela på. Hmm, ska nog beställa hem dessa..

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: