fredag 13 april 2012

Posten!

Måste ju säga att mina skor kom idag också.. Gillade dem! Mycket fina! Dock, även om de inte vara alla höga, blev klänningen något kort. Fasen också! Jag vill behålla dem.. De var verkligen fina. Bra färg mm. Inte kritvita, utan mer benvit/offewhite som klänningen.

Men jag vill ju inte ha lägre skor, då blir det ju ballerinaskor och det vill jag inte ha. Finns ju skor med lägre klack (taxklack typ) men det tycker jag inte alls är snyggt. Man för dessutom bättre hållning men lite klack..

Åhh, hur ska jag göra? Barfota månne??
Det är verkligen bara en microkant längst ner på klänningen, alltså inget att spela på, om man vill sy ner den lite. Fast vem vet, sömmerskan kanske kan trolla?!

Nej nu Big Brother.. Ja jag vet, jag kollar på skiten :-D

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: